CDO Awards 2018: stem voor Edwin Hardy (Chief Digital Officer) en het digitale team van ManpowerGroup België

Gelukkige kandidaten zorgen voor gelukkige consumenten, en omgekeerd
17 september 2018
ManpowerGroup breidt zijn steun aan de Duurzame Ontwikkelingsdoelstellingen van de VN uit en viert wereldwijd ‘Doing Well By Doing Good’
28 september 2018

De digitale revolutie versnelt en de bedrijven transformeren zich om vol de weg van het digitale tijdperk in te slaan. De functie van Chief Digital Officer is daarbij onvermijdelijk geworden. ‘Hij kijkt vooruit in de toekomst en stuurt de organisatorische, functionele en technologische omwenteling waarmee de digitale transformatie gepaard gaat’. Top Management en Solutions Magazine zijn een bondgenootschap aangegaan en organiseren samen de Chief Digital Officer Awards 2018 om dit nieuwe managementprofiel in de spotlight te zetten. Twee CDO’s (een Franstalige en een Nederlandstalige) zullen worden bekroond. Er werd een jury samengesteld bestaande uit 16 persoonlijkheden uit de Belgische ICT-wereld. Beide prijzen worden uitgereikt op 24 oktober 2018. En Edwin Hardy, CDO van ManpowerGroup België, is de enige genomineerde uit de HR-sector. Ontdek waarom u op hem en zijn team moet stemmen!

“Historisch gezien heeft Manpower zijn groei opgebouwd via een offline distributienetwerk dat bestaat uit een groot aantal agentschappen”, aldus Edwin Hardy, CDO van ManpowerGroup België. “Vandaag hebben we naast dit model een nieuw ecosysteem met talloze digitale contactpunten opgezet. Hiermee kunnen we onze klanten en onze kandidaten in dit digitale tijdperk nieuwe diensten aanbieden.”

Het transformatieproject van ManpowerGroup, dat Butterfly werd gedoopt naar het beeld van de pop die vlinder wordt, mobiliseerde niet alleen de nieuwe digitale talenten die zich bij de organisatie hebben aangesloten, maar ook de bedrijfsexperts. Samen hebben ze nieuwe processen gedefinieerd en de ervaring van de kandidaten en van de klanten van ManpowerGroup geherdefinieerd (#client experience/#candidate experience). Met een doel? De service die sinds de oprichting in 1948 aan de basis ligt van de reputatie van Manpower binnenloodsen in de digitale dimensie.  

Edwin Hardy legt in een korte video de drie belangrijkste uitdagingen uit waarmee de groep geconfronteerd werd in het kader van het project: zelffinanciering, de keuze van de beste technologische oplossing en tot slot change management en de impact op vaardigheden.

 

“Deze nominatie is de erkenning voor het buitengewone werk dat een heel team gedurende drie jaar geleverd heeft. Met het Butterfly-project kunnen we ons leiderschap in de digitale wereld versterken! Thank you. Merci. Dank u wel,” sluit Edwin Hardy af. Aarzel dus niet om op onze Chief Digital Officer en zijn team te stemmen!

 

CDO AWARD : STEM NU!

Digital Energy Solutions : Digital Officer Awards 2018… le rôle du CDO

CDO Award of the Year